KONTAKTA OSS
Här hittar du svar på vanliga frågor och kontaktuppgifter till vår support.
Fyll i formuläret nedan för att berätta mer om hur vi kan hjälpa dig. En av våra medarbetare kontaktar dig så snart som möjligt.
Kontaktinformation
072 - 963 71 41
Vardagar: 09.00-16.00
support@elkicken.se
Centrallager: (observera att vi inte har möjlighet att ta emot kunder på vårt lager)
Mediavägen 4
438 91 Landvetter
Göteborg
Våra garantier
Snabb leverans
Kvalitetsprodukter
Miljövänlig
Prisgaranti
Vanliga frågor
Vi på Elkickens kundkontakt får många frågor från våra kunder. Här har vi sammanställt de vanligaste frågorna med svar. Förhoppningsvis finns svaret på din fråga här, annars är du givetvis välkommen att kontakta oss här med dina frågor eller synpunkter.
Elsparkcykel och hoverboard
Ja. Våra produkter är testade och godkända för alla väderförhållanden.
Våra produkter har testats med hjälp av flera olika tester i så mycket som 6000 timmar, för att säkerställa att de fortfarande håller samma kvalitet efter lång tid. Vi genomför dessutom alltid kvalitetssäkringar på våra produkter för att säkerställa att de håller samma goda kvalitet som de bör, gällande batterier, material, däck och bromsar. Våra produkter har en praktisk design som ständigt optimeras för det nordiska klimatet.
Köp & leveransvillkor
Vi använder Klarna och Stripe för både och privat- och företagskunder. Du kan använda de olika betalningsalternativ som Klarna och Stripe erbjuder såsom: Faktura, delbetalning, kort eller bankkonto. Du kan läsa mer om våra betalningsvillkor här.
När du har genomfört en beställning så kommer du att få en orderbekräftelse på mail. Du kommer också att få ett mail med all leveransinformation när din produkt är skickad från vårt lager och då kan du spåra försändelsen genom en specifik länk som vi mailar dig eller via en app som heter “Unifaun – Mina paket”. Appen går att ladda hem här:
Apple: https://apps.apple.com/se/app/mina-paket/id1178336802
Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.unifaun.minapaket&hl=en